Sunday, February 7, 2010

Memori sem 1 kt ukm.....

Assalamualaikum,

Salam perpaduan.... eh?? mcm pilihan raya U laa plak... anyway dh jalankan my responsibility...

Pelik laaa aku nie.....

dulu beriya-iya nk bwat blog, skang dh mls nk update.... hehehehe.... sibuk enjoykan diri....

Anyway, cite psl memori....

since msk ukm nie.... ade berbagai memori.....

tp ade certain memori yg aku x dpt lupakan....

utk mlm nie aku cite memori first sem aku.....

time first sem

ari tu ari jumaat.... Kelas abis kul 10 or 11, x ingat laa.... then p fac, lunch... then terpaksa lepak kt fac sbb kene siapkan assignment.... hehehehe.... org bwat keje last minute, biasa laa tu...
dh siapkan ASSignment tu, pg tunggu bas utk blk...

So, naik2 bas, cari port terbaik( bwh aircond bhgn belakang), then dgn boringnya menunggu.... one of my friend that took the same bus was Ros.. sdg bosan menunggu, agak layu laa dibelai aircond yg sejuk... Nk dijadikan cite ari tu, mmg ngantuk sjk pagi lg... so, aku pun terlelap sebentar walhal xde laa jauh sgt perjalan balik ke kolej tu.... tiba2 aku terjaga, then bas pun sedang berhenti di kolej aku... aku nmpk satu kawan aku yg lain which was Dayah.... die lambai kt aku.... Aku terpinga-pinga sebentar... sbb setahu aku, masa aku naik, aku nmpk ros, x nmpk dayah... tp skang nmpk dayah, x nmpk ros... Pelik...(in my mind) tgk jam kt hdst, dh kul 1,
sambil berjalan kuar dr bas and pg balik bilik.... supposely, kene pg Solat Jumaat.... tp aku still confuse... plus bas g masjid dh xde.... Bley jln, tp agak mls.... kira sengaja skip jugak laa...
so, trus g tido kt bilik.... Bila fikir balik, agak mustahil utk aku tertido dlm bas yg sdg bergerak, which bley round pg sume fac and go back to my kolej..... Tp event nie terjd pd diri aku... mmg x dinafikan aku mmg senang tetido even dlm bas.... kalau dlm keta, jgn ckp laaa.... hehehehe....

ok laaa... penat menaip... panjang tu nk taip.... hahahaha.....

sampai skang aku still teringat memori ini.....

ok laaa....

selamat malam....

Sweet dream or bad nightmare.... whichever that u like... choose for urself..... hahahaha

Assalamualaikum....

No comments:

Post a Comment

Followers